Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

woensdag 1 juli 2009

Tassen, tassen en nog meer tassen...

Na de geweldige ervaring met de Buttercup Bag, ben ik begonnen aan de Margaret Bag en sinds het internet een ongelooflijke onuitputtelijke bron met ideeën en patronen is, blijf ik maar zoeken en kijken en uitprinten, want je weet tenslotte maar nooit wanneer de eigenaar bedenkt dat het genoeg geweest is...
Moet je hier eens kijken, Ik struikelde vandaag over DIY Bag Lover! Helemaal geweldig!
Cato start op 17 augustus op de peuterspeelzaal en heeft natuurlijk een eigen tas nodig voor haar stukje fruit en luier. (Hm, haar zindelijk krijgen voor die tijd zou helemaal super zijn...)
Ik heb net al een aantal superschattige patroontjes gekregen voor mijn borduurmachine van Dora en Boots. (In Cato's taal: Dopla en Boesssss) Nu nog een tas om ze op te zetten... Ik ga nog even lekker verder struinen over het wereldwijde web waarop alles opgeslagen is, alleen niet altijd even makkelijk te vinden!