Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

zaterdag 21 maart 2009

Lente!


Jaaaaaaaa, eindelijk lente!!!
Het weer is werkelijk fantastisch! De hele week gaan we al met de fiets naar school. Lekker in het zonnetje, hoewel het 's nachts echt nog een paar graadjes vriest...
En dan mocht ik in mijn spaarzame vrije tijd aan de Lente-rr van Nadia werken. Heerlijk!

Deze rr is nu ten einde en ik heb met mezelf afgesproken dat ik geen rr's meer doe. Dus ga ik beginnen met een nieuwe SAL(stitch-a-long)!
De SAL van Catia is ook afgelopen, al ben ik blijven hangen bij maand 3... Oeps! Maar die komt ooit ook wel af... Het complete patroon zit in de tas met de stof en benodigde garens.
En nu begint een nieuwe SAL bij Papillon met de interessante naam 'Castles in the air' wat zoveel betekent als luchtkastelen. Het eerste patroontje is nu verkrijgbaar en ligt hier al uitgeprint op tafel! Hihi! Eens kijken of ik nu wel bij kan blijven...

En eigenlijk wil ik de 'Red Delicious'-quilt van Esther Aliu ook maken... Die patronen heb ik ook al verzameld en uitgeprint!
Waar haal ik toch een potje tijd vandaan???