Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

maandag 15 december 2008

Druk, druk, druk...
















Het is weer zo'n echte ouderwetse December-maand. Druk met van alles en nog wat!

Ik heb voor de Round Robins nog een koetje en een engeltje geborduurd.

En ook met de machine ben ik druk in de weer geweest. Ik vind dit t-shirtje echt helemaal geweldig! Ik zou het zelf nooit bij mijn kind aantrekken maar de ouders waren echt superblij met zo'n origineel shirtje!

Mijn nichtje staat nu nog te springen in haar MegaThyara spijkerjasje. En natuurlijk mag ze er ook in slapen van Tante Sandra. Is het niet enig om tante te zijn en toe te stemmen in alle 'foute' dingen? *grijns*

Onze uitwisselinsstudentes hadden ook een heus sinterklaasfeestje en moesten daarvoor een kadootje meebrengen. Ik had prachtige handdoeken geborduurd en voor de gelukkige studenten die ze gewonnen hebben is het een blijvende herinnering aan hun jaar hier in Nederland.

En zo rommel je maar wat aan, vliegen de dagen voorbij en maken we ons klaar voor 2009!