Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

vrijdag 10 oktober 2008

Borduurwerkje




Ja, ja alweer een borduurwerkje voor een RR af. Deze keer een patroontje op de Kleuterlap. Nog best moeilijk trouwens om iets te bedenken wat kleuters aanspreekt, kleuters van nu maar ook de kleuters over 25 jaar!
Ik denk dat het me hiermee wel aardig gelukt is. Nu alleen nog hopen dat juf Jolien er straks ook blij mee is...

Oh, was ik nog vergeten te vertellen maar ik ben altijd aan het bedelen om quiltlapjes, hihi. Dus als er iemand naar de USA gaat laat ik altijd heel toevallig (ahum) vallen dat ze daar zulke leuke lapjes voor niet te veel geld hebben en dat ze gerust iets mee mogen nemen deze kant op als er nog ergens een gaatje in de koffer leeg blijft. *grijns*
Liek heeft me enorm verwend! Ze heeft een halve koffer lapjes meegenomen! En afgelopen zaterdag kreeg ik van de TNT-meneer een prachtig doosje overhandigd. Oh, zo énig om door die lapjes te snuffelen!!! Ik hoop echt dat ik er gauw iets mee kan gaan doen... Ik ben blij!!!